Många timmars sömn

Efter 10 timmars skön sömn så är jag faktiskt vaken och lite mer med i skallen än vad jag varit dom senaste dagarna. Nu börjar vardagen gå tillbaka till det normala. Jobb iofs som vanligt nästan hela veckan. Men vad gör det då när man älskar sitt jobb, nog att det är tugnt ibland.

Idag är det älgjakt vilket menas med att man får hålla sig ifrån skogarna. För mig blir det en del arbete på ridbanan med Vattar ett par dagar. Han stallas förövrigt in idag och på onsdag har jag tänkt att klippa honom. Hur vet jag inte än. Får fundera lite på det.

Jag börjar faktiskt få ordning på mitt liv på många olika plan, det känns skönt eftersom det har varit så uppochner ett tag. Men nu börjar allt lägga sig och jag börjar må mycket bättre! Så himla skönt!

Meningen är väl att vi ska komma till den här formen igen, just nu är han alldeles för tjock, men den här ången med 20 kg smalare ryttare. Förövrigt är den här bilden tagen från en klass som vi faktiskt vann för två år sen. Börjar bli lite sugen på att tävla lite igen, men får se vad tiden och ekonomin tillåter. Dessutom kanske jag måste ha en bil med dragkrok?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0