Ursäkta frånvaron

Jag har helt enkelt jobbat lite mycket (som vanligt) ingen ovanlighet. Men men, så är det ibland. Idag är jag helt sjukt trött, men ska bege mig mot en riktig långdusch skulle jag tro, om jag inte somnar på vägen. Haha, men så är det ibland.

Förövrigt en väldigt lugn helg. Inte en droppe alkohol. Eller jo, lite 85%igt på jobbet. Haha. Jobbar t.o.m. torsdag sen som det ser ut nu är jag ledig fre-sön och när hände det sist? Innan semester eller något liknande. Men men, vi får se helt enkelt.



Lovisa om du läser det här, ring mig.

Kommentarer
Postat av: lovisa

förlåt för att du varit orolig idag.. ringer imorgon bitti!



pussa

2010-10-10 @ 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0